Wednesday 22 July 2015

Aku isteri seorang askar

Aku seorng isteri askar.umur aku 23thun.blum lg di kurniakan anak.aku seorg guru di sebuah sek men.suami aku seorg pegawai askar di sebuah negeri y blainan dgn tmpt aku mgajar.
    Ya..aku ni nk ckp cntik gler 2 xdek la kan..tp ckup la aku ckp y wlaupun aku dh bkawin..lubang dh luas..hahaha...tp aku ttp mempunyai peminat.mgkin d sbb wjah,,,atau mgkn sbb aset y aku ada la...haha..org negeri aku ckp kopek dan burit 'a'...hahahaha..laki aku pulak jenis y keje mcm g2 mane la slalu dpt pele...aku ni dh sangap gler..yela..kalau dlm sbln 2 adela 4x ...2 pn blum tentu...kalau die operasi???gha...memg aku bsah sorg2 la...dipendekkan cte..aku memg isteri y xpuah..xckup btg..hari2 nk btg..tp btg xde...
  Aku bru stahun lbh kawin..lubang 2 xdek laluas ternganga lg..ade lg getah laki aku ckp..hehe..yela dh jrg pkai..memg la xbgetah.,
Time ni...laki aku p ops..dlm smggu...mm...so  aku tdo sorg2...gentel kopek sndiri..memg hobi aku kne gentel...entah,,mgkin laki aku slalu gentel kot...2 y nk tdo je..memg nk kne tarik2 puting dlu...kdg2 laki aku hsap smpai trtdo,,,gentel sblh..bl die xdek..aku gentel la sndiri...sian kan?gersang beb...kne tgl,,.nnt la..aku tnjuk size tetek aku.,mesti laki2 bujang sn teringin nk rase tetek 38b..,kn?tp puting dh slalu kne nyonyot..xdek la cntik mcm ank dara lg dah..tp sdp..nk try?hahaha..
Ari ni just intro dlu lah..erk?aku tlis pn time aku gersang gk la nie...mm..jp lg tdo nk gentel puting..byg laki aku tgh hsap..hehe..
Rndu!!!
Nk th ape lg??mm...laki aku ensem...sado..pele die?ala...btg la...korg ni pn..besa gk la...2 y smpai aku ketagih 2...
Nampk nye mlm ni aku tdo sorg2 la...xdek org isap puting..
Dady..mumy rindu dady..😔😔😔😔

No comments:

Post a Comment